ΠΕΡΙΛΗΨΗ: |
|
Απηύδησαν τα γράμματα από την κακή μεταχείριση που τους γίνονταν στη χώρα τους (που τα μεταχειρίζονταν στην αργκό) και πήραν των ομματιών τους για άλλες χώρες. Εκεί όμως συνάντησαν άλλα... Βρέθηκαν χωρίς δουλειά, γιατί η χώρα στην οποία κατέληξαν δεν είχε ιδέα από γράμματα! Με την εξυπνάδα τους όμως κατάφεραν να προσελκύσουν το λαό της χώρας των Αγραμμάτων και να τους μάθουν να γράφουν λέξεις, να εκδίδουν βιβλία και όλα τα καλά που προέρχονται απ' τα γράμματα... |
ΣΧΟΛΙΑ - ΜΗΝΥΜΑΤΑ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: |
|
Δύσκολα ν' αλλάξουν οι συνήθειες κάποιου λαού και μάλιστα όταν πρόκειται να πάει σε κάτι καλύτερο και κουραστικό. Γι'
αυτό "το κάθε πράγμα στον καιρό του"...
Το έργο έχει περισσότερο εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Προσωποποιούνται τα γράμματα και, με τα "βάσανα" και τις έγνοιες που αντιμετωπίζουν σε κάθε καινούργια προσπάθειά τους να μάθουν στους αγράμματους γράμματα, γίνονται συμπαθή! |